Koe in de wei

“Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg”

Bij een corporate film hoeft niet altijd het bedrijf zelf in beeld. Een gespeelde scene die de kern van de visie visualiseert is ook heel krachtig.

Om hun organisatie BIMpuls® te introduceren wilden de oprichters van BIMpuls® Theo Ockhuijsen en Jaap de Lange hun veel gebruikte metafoor van een koe in de wei verbeelden.

De koe die altijd maar in dezelfde kudde blijft staan en daardoor zelden initiatief neemt om het beste plekje in de wei te vinden

Voor bedrijven in en rond de technische installatiebranche die in beweging willen komen maar niet weten hoe. Bimpuls® is geen traditioneel advies- of consultancy bureau maar heeft een duidelijke focus op een nieuwe manier van samenwerken. Bimpuls® geeft bedrijven nieuwe impuls om te bouwen aan een duurzame toekomst. Omdat bouwen morgen anders is

Het resultaat is een korte polder western waarin Theo zoekende is naar een nieuwe plek in de wei, weg van de kudde, op zoek naar nieuw gras. Jaap komt hem helpen en wijst hem de weg.  Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg…

Communicatie is ook samenwerken. Daarom is Camojo Media is filmpartner van Bimpuls.